رویکرد جوانان در زمینه اشتغال بر نوآوری و نیاز بازار کار باشد
کد خبر: 4198150
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

رویکرد جوانان در زمینه اشتغال بر نوآوری و نیاز بازار کار باشد

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه رویکرد جوانان در زمینه اشتغال باید براساس نوآوری شغلی و نیاز آینده بازار کار باشد، گفت: این دیدگاه‌ جامعه را به سمت تعالی و موفقیت سوق می‌دهد.

مهدی بازمانده رئیس جهاد دانشگاهی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان امروز، ۱۶ بهمن‌ماه در رویداد آینده برتر ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که در جهاد دانشگاهی کرمان برگزار شد، با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن، گفت: در عصری زندگی می‌کنیم که محیط پیرامون دچار تغییر و تحولات بسیار گسترده‌ای است. تغییراتی که هر روز شاهد رشد سریع آن هستیم و اینجاست که نوجوانان و جوانان عزیز می‌توانند با یک انتخاب صحیح و حرکت در یک مسیر مناسب، آینده شغلی خود را تضمین کنید.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف پزشکی، ساختمانی، فنی مهندسی و... دچار تغییر و تحول شده‌ایم، افزود: آنچه که باعث این تغییرات شده، نگاه حساس و مسئولیت‌پذیر افراد نسبت به شغل و محیط پیرامون آنها بوده که با توجه به مشکلات، نیازها و فرصت‌ها، تغییرات مثبتی را در آن شغل و حرفه ایجاد کرده‌اند.

بازمانده اظهار کرد: رویکرد جوانان در زمینه اشتغال باید براساس نوآوری شغلی و نیاز آینده بازار کار باشد و این دیدگاه‌ است که جامعه را به سمت تعالی و موفقیت سوق می‌دهد و همین طور که مشاهده می‌کنید برخی از مشاغل که در گذشته وجود داشتند، امروز منسوخ شده و یا تغییر کرده‌اند و این نشان می‌دهد اگر بخواهیم موفق باشیم، باید در رویکرد خود به نوآوری شغلی توجه زیادی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha